ست مانتو شلوار اداری و مقنعه

ست مانتو شلوار اداری و مقنعه

ست مانتو شلوار اداری و مقنعه کد39 یک ست جذاب اداری برای شیک پوشان می باشد.

دنیای مد – در کل ست کردن مانتو شلوار اداری با مقنعه فرم برای بانوان شاغل در ادارات و محل کار به نظر کار سختی است ، در واقع کار سختی نیست و با شناخت روانشناسی رنگ ها و نوع پارچه مورد استفاده در دوخت مانتو شلوار اداری  و بررسی در دنیای مجازی میتوان یک ست مانتو شلوار شیک و  برازنده برای محل کار خود انتخاب کنید.

در این مقاله دنیای مد ، به ست کردن مانتو شلوار فیونا کد66 سرمه ای و مقنعه اداری کد 39 برای محل کار می پردازیم.

برای خرید ست مانتو شلوار اداری کد66 و مقنعه اداری کد39 کلیک کنید.

ست مانتو شلوار اداری و مقنعه
ست مانتو شلوار اداری و مقنعه

مشخصات مانتو و شلوار فیونا کد66 سرمه

الف – مدل مانتو شلوار اداری کد66 سرمه ای با استفاده از بهترین پارچه موجود در بازار ایران یعنی پارچه سوپر فیونا درجه یک دوخته شده است.

ب – یقه مدل مانتو اداری یقه هفت می باشد که یک یقه انگلیسی جدا بر روی آن سوار می شود که در نوع خود بی نظیر است همپنین یقه در رنگهای مختلف هم میتوان دوخته و با مانتو استفاده کرد.

پ – در قسمت سمت چپ بالای سینه یک جیب نما وجود دارد که در ان یک پوشت همرنگ یقه مانتو قرار میگیرد .

ت – مدل مانتو اداری کد66 کاملا ساده و کلاسیک طراحی شده و در ان از هیچ خرجکاری استفاده نشده است. البته بر روی آستین مانتو نواری همرنگ مانتو دوخته شده که جذابیت کار را چندین برابر نموده و موجب متفاوت و خاص بودن مانتو اداری شده است .

ث – اندازه ی قد مانتو اداری کد66 حدودا 90 سانتیمتر ،  اندازه ی تقریبی قد آستین ها 60 سانتیمتر می باشد و  قد شلوار  هم به صورت ازاد 105 سانتیمتر درنظر گرفته شده  و راسته کلاسیک می باشد.

ج – مانتو شلوار فیونا یقه قرمز کد 66 شش ماه ضمانت پارچه و دوخت دارد.

چ –  بدونه چروک

ح –  بدونه تول شدن و پرز دادن

خ –  بدونه تغییر رنگ در اثر شستشو

د –  دوخت کتی و آستردار

ذ –  بدونه لایی چسب

ر – مهمترین نکته این مدل مانتو اداری قابل تعویض بودن یقه است که از جنس ساتن دوخته می شود.

اینستاگرام مدل ست مانتو شلوار اداری و مقنعه  https://www.instagram.com/fashion4iranian/ 

از دیگر رنگهای این مانتو شلوار اداری رنگ سورمه ای ، مشکی ، طوسی ، سبز و زرشکی دوخته شده که به راحتی با انواع شال و مقنعه قابل ست شدن می باشند .

سایزبندی مدل کتی از 36 تا 46 تولید و عرضه شده است و سایز خود را از جدول راهنمای سایز زیر میتوانید پیدا کنید.

اما برای ست کردن مانتو شلوار کد66 از مقنعه سرمه ای سه خط دنیای مد استفاده کنید.

مقنعه اداری نیم دراپه سرمه ای با حریر قرمز با قد 90 سانتیمتر دوخته شده است. مقنعه نیم دراپه حریر قرمز کد 39  از پارچه درجه یک بروجرد نخی و حریر دراپه از جنس حریر شیفون با کیفیت می باشد.

سر کردن این مدل مقنعه ماننده مقنعه پفی سر می شود  و حریر سمت راست بالای گوش به مقنعه دوخت خورده و از پایین زیر چونه  داخل درز مقنعه دوخت خورده است .

مدل های سرکردن مقنعه هم به این صورت است که مقنعه رو می تونید داخل مانتو بزارید و هم می تونید مقنعه رو روی مانتو بندازید .

ست مانتو شلوار اداری و مقنعه
ست مانتو شلوار اداری و مقنعه

ترکیب مقنعه اداری کد39 با مانتو اداری کد66 ست بسیار شیک را ایجاد می کند همچنین شما از کلاه مهمانداری هم میتوانید همراه این ست استفاده کنید.

شما مشتریان عزیز می توانید ست بسیار زیبا و شیک ست مانتو شلوار اداری کد66 و مقنعه اداری کد39 را به صورت آنلاین از سایت دنیای مد و لباس  یا به صورت حضوری با مراجعه به آدرس فروشگاه تهیه نمایید.

ست مانتو شلوار اداری و مقنعه
ست مانتو شلوار اداری و مقنعه

نحوه پرداخت کارت به کارت در سایت دنیای مد

طریق کارت به کارت در سایت دنیای مدولباس درصورتیکه رمز پویا ندارید یا نمی خواید آنلاین پرداخت کنید ، در مرحله آخر سفارش خود، گزینه کارت به کارت رو انتخاب کنید ، سپس سایت شماره کارت  مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد و شما نسبت به مبلغ سفارش  خود واریزی را انجام دهید .

می توانید با استفاده از تمام کارت های بانکی که عضو شبکه شتاب ، مبلغ خرید خود را به صورت آنلاین  و یا کارت به کارت پرداخت کنید.

 

خرید غیر حضوری مانتو کتی: www.fashion4iran.com

خرید حضوری مانتو اداری : تهران بلوار میرداماد، جنب مترو میرداماد، مجتمع رز ،طبقه 2دوم، واحد 27

شماره های تماس:  021- 22916525 — 22915690

شماره پشتیبانی :  09193439378

دنیای مد و لباس تولید کننده انواع مانتو اداری ، مانتو کتی کوتاه، مانتو کتی بلند ، شلوار زنانه و لباس مجلسی ، روپوش پزشکی ، مقنعه اداری ، کلاه مهمانداری ، شومیز زنانه ، کراوات زنانه و غیره می باشد.

مشتریان محترم می توانند در طرح ویژه نوروز 1402 دنیای لباس انواع محصولات  اداری برای عید نوزوز سال جدید ماننده: مانتو کتی عید نوروز 1402 ، مانتو مجلسی عید نوروز 1402 ، کت و شلوار زنانه عید 1402 ، مانتو اسپرت عید 1402 ، مانتو اداری جدید 1402 ، شلوار مدل دار ، شومیز عید1402 و غیره را به صورت شخصی دوزی رزرو کنند.

ست مانتو شلوار اداری و مقنعه
ست مانتو شلوار اداری و مقنعه

 

پارچه های ارائه شده برای سال جدید1402 عبارتند از پارچه کرپ ، پارچه فاستونی ، پارچه فیونا ، پارچه مازاراتی ، پارچه فاستونی ترک ، پارچه بزیاق و پارچه ترگال کجراه است.

جدیدترین مدل مانتو کتی عید 1402 زیبا و شیک مناسب سال جدید:

ست مانتو شلوار اداری و مقنعه
ست مانتو شلوار اداری و مقنعه

 

 

ست مانتو شلوار اداری و مقنعه
ست مانتو شلوار اداری و مقنعه

 

نویسنده : جواد صادق زاده

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *